dean one, , " /> Profiteer van de digitale transformatie bij jouw klanten - ALL
Profiteer van de digitale transformatie bij jouw klanten • Dean One

Profiteer van de digitale transformatie bij jouw klanten


Alles gebeurt tegenwoordig online: kopen, communiceren, samenwerken…. Ondernemers moeten en willen mee in de vaart der volkeren. Maar het mag niet te ingewikkeld worden anders belanden ze van de regen in de drup. Daarom willen ondernemers één enkel digitaal platform voor hun bedrijfscommunicatie en samenwerken. Een cloudplatform dat zich bovendien gemakkelijk laat managen. En dat wordt geleverd door een vertrouwde partner. Dus door jou. Jij kunt ze helpen met hun digitale transformatie!

In deze blog leggen we uit welke business- en technische voordelen jij jouw klanten kunt bieden zodat zij sneller en beter kunnen inspelen op veranderende behoeften van de business en van de medewerkers. In de volgende blog vertellen wij hoe jij als partner zelf kunt profiteren.

Alles-in-een

Er is maar 1 oplossing voor de snelle, efficiënte en effectieve bedrijfscommunicatie die jouw klanten en prospects vandaag en morgen nodig hebben. En dat is Horizon bedrijfstelefonie in combinatie met Cisco Webex voor UCC (Unified Communications & Collaboration). Verzorgd door Dean One en geleverd door de Dean One partners. Jouw klanten hebben veel baat bij Horizon met Cisco Webex, in termen van lage kosten, flexibiliteit en gemak.

Voorspelbare, lage kosten 

Wij bieden een complete, alles-in-één-oplossing. Binnen de licentie kan jouw klant onbeperkt en tegen een vast bedrag per maand gebruik maken van de diensten: (mobiele) telefonie, chat, videoconferencing, bestanden delen. De organisatie zal daardoor minder reiskosten hoeven maken en de medewerkers zullen veel productiever zijn. Bovendien lopen de ICT-kosten sterk terug. Overbodige uitgaven voor het gebruik van meerdere applicaties,  platformen en contact center vallen immers weg. Verder is er minder – zeg maar geen – IT overhead nodig. De oplossing is heel eenvoudig te installeren, te beheren en uit te breiden. Omdat de oplossing zo gemakkelijk en intuïtief in het gebruik is, hebben de gebruikers en beheerders niet of nauwelijks training nodig.

Flexibiliteit en self-service  

Gebruikers kunnen zo vaak ze willen zelf aanpassingen doen zonder tussenkomst van IT en al naar gelang de veranderende behoeften van de business. Ze kunnen Horizon altijd en overal gebruiken, op elk device dat voorhanden is. Zij zijn, afhankelijk van hun bereikbaarheidsinstellingen, dus ook overal bereikbaar.

Gemak leidt tot meer productiviteit, effectiviteit en tevredenheid

Alles-in-één: om samen te werken hoeven de medewerkers niet voortdurend van applicatie te wisselen of software te activeren. Ze krijgen dezelfde gebruikersinterface op telefoon, tablet en laptop. De integratie van Cisco Webex met de Horizon-telefonieoplossing maakt  dat inkomende oproepen van  klanten direct naar de meest geschikte medewerker kunnen worden doorgezet. Die ziet aan de beschikbaarheid van collega’s of ze vrij zijn om betrokken te worden bij het oplossen van de klantvraag. De klant wordt sneller en effectiever geholpen; de medewerker hoeft daar veel minder voor te doen. Win-Win!

Superieure technologie

De gebruikte technologie is gemakkelijk in het gebruik, betrouwbaar en veilig.

Gemakkelijk

Dankzij de intuïtieve interface is de gebruikerservaring op elk apparaat gelijkwaardig. De oplossing biedt integratie met Microsoft Office 365, Google Workspace Agenda en alle toonaangevende CRM-systemen. De gebruiker profiteert van volledige digitalisering: er is alleen een internetverbinding nodig. Ook het management portaal voor gebruikersbeheer en bereikbaarheidsinstellingen is uitermate gemakkelijk.

Betrouwbaar

De UCC-oplossing is gebouwd op de toonaangevende en bewezen technologie voor de zakelijke markt van Cisco. De oplossing wordt geleverd as-a-Service waardoor bedrijven niet kwetsbaar zijn voor calamiteiten met hun eigen IT- voorzieningen. De dienst wordt gemanaged vanuit ons eigen netwerk, en is 4x redundant uitgevoerd. 

Veilig

De verbindingen, data-opslag en communicatie voldoen aan de laatste security standaarden, waaronder end-2-end encrypted communicatie van zowel video- als audioverkeer.

In de volgende blog behandelen we de business opportunities en hoe jij als partner deze kun verzilveren. Wil je nu alvast meer weten? Neem contact op met jouw Partner Manager bij Dean One of  met onze sales afdeling via 088 5005010.

Tags: , ,