Call center, , " /> Help jouw klanten hun eigen customer service te verbeteren met Call Center Advanced & Supervisor add-ons - ALL
Help jouw klanten hun eigen customer service te verbeteren met Call Center Advanced & Supervisor add-ons • Dean One

Help jouw klanten hun eigen customer service te verbeteren met Call Center Advanced & Supervisor add-ons


Add-on beschikbaar voor alle Horizon- en Go! Compleet gebruikers

Samen met jou als Dean One partner werken wij aan één doel: het verbeteren en innoveren van de bedrijfscommunicatie van jouw klanten. Die klanten staan sterk onder druk om hun customer service te verbeteren. Want Corona heeft de eisen en verwachtingen van consumenten en bedrijven nog eens extra aangescherpt.

Vanuit huis moeten de medewerkers van jouw klanten die service zien te verlenen; ze mogen immers niet naar kantoor. Corona heeft het managen van customer service daardoor een stuk lastiger gemaakt. Deze uitdaging kan alleen worden opgelost met slimme technologie die helpt om de efficiency en effectiviteit van de klantenservice te verhogen.

Jij kunt jouw klanten helpen hun eigen customer service te verbeteren en de concurrentie daardoor voor te blijven.

 

Compleet virtual contactcenter

Met de Call Center Advanced add-on maken zij van hun omgeving een compleet virtueel contactcenter. Hun sales- en service-medewerkers kunnen – ook vanuit huis – optimaal hun werk doen en je klant heeft veel meer mogelijkheden om de klantprocessen te sturen en te verbeteren.

De cloud diensten Horizon & GO! Compleet bieden in de basis al ongekend veel communicatie-functionaliteit, met Call Center Advanced krijgt jouw klant alles wat nodig is om de klantcontacten verder te professionaliseren.

De Call Center Advanced add-on (CCA) voorziet bijvoorbeeld in extra instellingsmogelijkheden voor wachtrijen waardoor deze nog dynamischer kunnen worden ingezet. 

Een CCA-wachtrij bevat bovenop de opties uit normale wachtrijen de volgende functies:

  • CCA gebruikers (agents) kunnen zichzelf aan- en afmelden op de wachtrij.
  • Instelling van de maximale tijd in seconden die mag worden gebruikt om een call af te ronden.
  • Wanneer agents inloggen op de wachtrij wordt automatisch de ingestelde status toegekend. Te kiezen uit: Beschikbaar, Niet beschikbaar en Afronden.
  • Afwijkende rinkelpatronen als een inkomend gesprek via de wachtrij wordt aangeboden.
  • Automatische overloop na het verstrijken van vooraf ingestelde tijdsduur (in minuten).
  • Routering van gesprekken die in de wachtrij dreigen te stranden omdat geen van de agents de status ‘beschikbaar’ heeft.

Ook aan supervisors en teamleiders is gedacht. De Supervisor add-on stelt klanten in staat om wachtrijen toe te wijzen aan supervisors voor het bewaken van die wachtrijen. Supervisors hebben uitgebreide mogelijkheden om hun wachtrijen en de bezetting daarvan te monitoren en te managen.

 

De Contact Center Advanced add-ons zijn met een paar muisklikken te activeren.

 

Het contactcenter van jouw klant krijgt helemaal een boost als ook de Dean Integrator CRM add-on wordt toegepast. Dan kan het contactcenter integreren met talloze CRM- en ERP- applicaties waardoor de agent tijdens het contact allerhande klant- en productinformatie kan zien.

 

Introductietraining Call Center Advanced & Supervisor add ons | 15 december

Op dinsdag 15 maart om 13.00 uur staat een introductietraining Call Center Advanced & Supervisor add-ons op de agenda. Registreer hier.

Vragen? Neem contact op met jouw Partner Manager bij Dean One.

  

Tags: , ,