FAQ - ALL
dean one • FAQ

FAQ


Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u een selectie van de meest gestelde vragen en bijbehorende antwoorden. Staat uw vraag hier niet tussen, of wilt u meer informatie, neem dan contact op met de klantenservice van dean one.

Factuurvragen

Waarom is het factuurbedrag hoger dan afgesproken?

Het bedrag op de factuur kan afwijken van de getekende overeenkomst. Dit kan komen door:

  • Aansluitkosten en andere eenmalige kosten/kortingen.
  • De maandelijkse kosten worden altijd per kalendermaand berekend. Als uw abonnement per de 25e van een maand start, dan betaalt u dus eenmalig voor een langere periode. U betaalt dan voor de periode van de 25e van de vorige maand tot en met het einde van de huidige maand.
  • Eventuele gesprekskosten die buiten uw bundel of abonnement vallen.
  • Het activeren van extra opties in uw telefonieomgeving.

Hoe maak ik een kostenplaatsanalyse op “mijn.deanone”?

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om groepen in te stellen op mijn.deanone. Hierdoor kunt u geen automatische kostenplaatsanalyse te maken. Door middel van het downloaden van de factuurdetails en gespreksgegevens kunt u wel een analyse per aansluiting maken. Ook kunt u in de factuurgegevens op mijn.deanone zien hoe de kosten zijn opgebouwd.

Hoe heb ik gedetailleerd inzicht in mijn kosten?

dean one biedt u een overzichtelijke factuur. Daarnaast krijgt u de beschikking over een online tool, mijn.deanone, waarmee u heel eenvoudig inzicht heeft in al uw kosten, zelfs per aansluiting. Ook kunt u hier uw gespreksspecificatie downloaden.

Hoe vaak krijg ik een factuur?

U ontvangt iedere maand een factuur.

Wat is de betalingstermijn van de factuur?

dean one hanteert een betalingstermijn van 14 dagen.

Hoe kan ik inloggen op “mijn.deanone”?

Ga naar https://mijn.deanone.nl om in te loggen. Wanneer u nog geen inloggegevens heeft, kunt u deze op “mijn.deanone” opvragen.

Ontvang ik de factuur per e-mail of per post?

U ontvangt de factuur altijd per e-mail op het door u aangegeven e-mailadres. Het is niet mogelijk om de factuur per post te ontvangen.

Hoe kan ik mijn factuur inzien?

U ontvangt uw factuur per e-mail. Daarnaast heeft u via “mijn.deanone” inzicht in al uw factuurdetails, waardoor u direct uw belkosten kunt analyseren. Hier kunt u ook de facturen van eerdere maanden terugvinden.

dean isdn

Zakelijk bellen met vaste telefonie

Zakelijk bellen met vaste telefonie is in Nederland nog altijd onacceptabel duur. Er is gewoonweg te weinig concurrentie. dean isdn brengt daar verandering in. Steeds meer bedrijven besparen met dean isdn fors op hun zakelijke vaste telefoonverkeer.

naar dean isdn »

Wilt uw weten wat de einddatum van uw het contract bij uw huidige provider is; klik hier