FAQ - ALL
dean one • FAQ

FAQ


Veel gestelde vragen

Hieronder vind je een selectie van de meest gestelde vragen en bijbehorende antwoorden. Staat jouw vraag hier niet tussen, of wil je meer informatie, neem dan contact op met de klantenservice van dean one.

Factuurvragen

Waarom is het factuurbedrag hoger dan afgesproken?

Het bedrag op de factuur kan afwijken van de getekende overeenkomst. Dit kan komen door:

  • Aansluitkosten en andere eenmalige kosten/kortingen.
  • De maandelijkse kosten worden altijd per kalendermaand berekend. Als jouw abonnement per de 25e van een maand start, dan betaal je dus eenmalig voor een langere periode. Je betaalt dan voor de periode van de 25e van de vorige maand tot en met het einde van de huidige maand.
  • Eventuele gesprekskosten die buiten jouw bundel of abonnement vallen.
  • Het activeren van extra opties in jouw telefonieomgeving.

Hoe maak ik een kostenplaatsanalyse op “mijn.deanone”?

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om groepen in te stellen op mijn.deanone. Hierdoor kun je geen automatische kostenplaatsanalyse te maken. Door middel van het downloaden van de factuurdetails en gespreksgegevens kun je wel een analyse per aansluiting maken. Ook kun je in de factuurgegevens op mijn.deanone zien hoe de kosten zijn opgebouwd.

Hoe heb ik gedetailleerd inzicht in mijn kosten?

dean one biedt jou een overzichtelijke factuur. Daarnaast krijg je de beschikking over een online tool, mijn.deanone, waarmee je heel eenvoudig inzicht heb in al jouw kosten, zelfs per aansluiting. Ook kun je hier jouw gespreksspecificatie downloaden.

Hoe vaak krijg ik een factuur?

Je ontvangt iedere maand een factuur.

Wat is de betalingstermijn van de factuur?

dean one hanteert een betalingstermijn van 14 dagen.

Hoe kan ik inloggen op “mijn.deanone”?

Ga naar https://mijn.deanone.nl om in te loggen. Wanneer je nog geen inloggegevens heeft, kun je deze op “mijn.deanone” opvragen.

Ontvang ik de factuur per e-mail of per post?

Je ontvangt de factuur altijd per e-mail op het door jou aangegeven e-mailadres. Het is niet mogelijk om de factuur per post te ontvangen.

Hoe kan ik mijn factuur inzien?

Je ontvangt jouw factuur per e-mail. Daarnaast heb je via “mijn.deanone” inzicht in al jouw factuurdetails, waardoor je direct jouw belkosten kunt analyseren. Hier kun je ook de facturen van eerdere maanden terugvinden.