3 redenen om te kiezen voor Horizon met Cisco Webex - ALL
3 redenen om te kiezen voor Horizon met Cisco Webex • Dean One

3 redenen om te kiezen voor Horizon met Cisco Webex


Horizon met Cisco Webex brengt op één online plek alles samen wat jij en je klanten nodig hebben om makkelijk en snel te kunnen werken: bellen (vast en mobiel), chat, videoconferencing, documenten en agenda’s delen en nog veel meer. Die online plek maakt het supereenvoudig om naadloos samen te werken zonder tussen applicaties en tools te moeten wisselen. Dat kunnen wij wel beweren, maar wat vindt de gebruiker eigenlijk?

Een voorbeeld van een bedrijf dat goed geholpen is met Horizon en Cisco Webex, is Trichis Boeken en Bladen uit Rotterdam. Het is de klant van Dean One’s partner Peter van Doorn, eigenaar van Value360.

 

PBX

Peter: “Toen de klant mij enkele jaren geleden benaderde was de vraag of er een uitbreiding op de on-premises PBX mogelijk was. Deze had niet genoeg capaciteit meer en moest dus vervangen worden. Tijdens de inventarisatie bleek al snel dat de klant meerdere sites had die onderling veel contact hadden. Het was vaak zoeken op welke locatie een medewerker zich bevond waardoor doorverbinden veel tijd kostte en de bereikbaarheid voor klanten in het gedrang kwam. De hosted telefonie-oplossing van Dean One loste al deze problemen in één klap op. De klant belt veel outbound, het terugbellen naar directe nummers is een fijne optie. Op deze manier wordt het inkomend telefoonverkeer sneller afgehandeld.”

 

Videobellen

En toen kwam Corona …. Vanwege de COVID-19 beperkingen is de behoefte aan videobellen natuurlijk enorm toegenomen, ook bij deze klant. Als uitgeverij is het belangrijk om visuele ondersteuning te hebben tijdens online meetings. “Met Dean One Horizon in combinatie met Cisco Webex hebben ze nu een naadloze oplossing in huis. De klant verlengde graag het aflopende contract.”

Hoe heeft de support van Dean One bijgedragen aan de deal? “De presentatie van Cisco Webex door Dean One via een Cisco Webex meeting was zo overtuigend dat men meteen overtuigd was van de meerwaarde. De integratie van telefonie en Cisco Webex in één oplossing biedt vele voordelen en de ondersteuning van Dean One hierbij is uitstekend en ontzorgt de eindklant én de partner”.

 

Waarom? Daarom…

Waarom heeft de uitgeverij voor Horizon met Cisco Webex gekozen? Jan Laban, directeur van Trichis noemt 3 belangrijke redenen voor zijn keuze:

  • Interne communicatie via de chatfunctie is een welkome vervanging voor veel e-mailverkeer
  • Videobellen gaat veel professioneler
  • De koppeling met je mobiel via 1 nummer scheidt privé en zakelijke telefonie

Wil je jouw klant ook beter en slimmer laten communiceren ? Neem dan direct contact op met onze afdeling Sales via 088 5005010.